.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها
دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، سلیلی دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا با بیان اینکه رای حق الناس است و تداخل در آرامش و فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد،گفت: شکایات زیادی پس از اعلام نتایج آرا به دست هیات نظارت رسیده که برخی از این شکایات با مستنداتی هم همراه است که بیشترین شکایات و تخلف در بحث خرید و فروش آرا است.

 

او افزود: طبق قانون تشکیلات شورا‌ها ماده ۵۸ و ۵۹ و متعاقب آن ۶۰ و ۶۱ فرصت اعتراض هم به نامزد‌ها و شهروندان به مدت دو روز پس از اعلام آرا داده شده است و در دو هفته آینده به تجمیع رسیده و پس از بررسی در هیات عالی به شکایت‌ها پاسخ داده خواهد شد.

 

سلیلی گفت: رسیدگی به شکایات مربوط به روستا‌ها در هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و تخلفات و شکایات مربوط به شورا‌های شهر در هیات عالی استان بررسی خواهد شد.

 

دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: مشارکت بیش از ۶۰ درصدی مردم مازندران در انتخابات ۱۴۰۰ تداعی کننده اقتدار و خلق حماسه‌ای دیگر برای مردم دیار علویان بود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.